Emekçi Deniz Kızı


Uzaktan bakarsın katıksız manyak dersin , biraz daha yaklaşırsın ve ozaman da dersinki hakikaten manyakmış. Ama tam öyle değildir aslında büyümeye isyan eden insanlar vardır ölümüne olgunlaşsalarda içlerindeki çocuk saçmalamaya "begüm huuuuuuuuuuuuuuuu" diye bağırmaya devam eder.

Üniversite hayatımın en zor dönemi bir vize ya da final haftası değildi , sevdim sevildim unutuldum aşık oldum unuttum bu da değildi , aileden ayrı kaldım yoruldum bu hiç değildi , gün geldi param cebime sığmadı gün geldi aç kaldım bu da değildi. En zor olanı geçenlerde 2 gün önce karar verip yola çıktığımız pikniğin hazırlığı ve stresiydi.

Çünkü ben ve arkadaşlarım bir işe giriyorsak en iyisi olmalıydı. Hazırlıklar tamamlandı , alınacalar alındı sıra o pikniği mükemmel hale getirecek piknik kadrosunu belirlemeye geldi. Kontenjanımız 14'tü. Vakit kaybetmeden çalışmalara başladık ve işi olmayan sevdiğimiz dostlarımızı aramaya başladık. İşi olmayanlar daha telefonlarını açmadan tamam demişlerdi bile. Ama bir eksiklik vardı. Hemde büyük bir eksiklik. Sitemiz yazarlarından entel , aykırı , çılgın , deli , manyak "Deniz" gelemeyeceğini haber verdi. Evde yas hüküm sürmeye başladı hepimiz üzerimize siyah kıyafetler giydik suratlar asıldı. Ama bizim hala umudumuz vardı. Deniz'in gelememe sebebi oldukça kalındı piknik gününün akşamında eşşşşeeekk kadar bir sınavı vardı. Tutturmuştu sınavda sınav diye...Gelgelelim Deniz'in atladığı birşey vardı biz onu o piknikte görmek istiyorduk..

Gece saat 3.00 4.00 sularında bir kaç saat sonra yola çıkılacak olmasına rağmen amansız bir mücadele vardı. Deniz'e verilen vaatler boyu geçmekteydi. Yolda ibo'dan türküler gelecekti , ve benden sınırsız yavuz hoca taklitleri.

Gelmez heralde diye düşünüyordumki Deniz inanılmaz kararı aldı. Eşşşeeekkk kadar olan sınavını büte bıraktı. Risk aldı okulunu uzatmaya yeltendi. Ama Deniz bizi satmadı... Gel dedik geldi , salıncağa bin dedik bindi , koş dedik koştu , hızlı koşma terlersin dedik hızlı koşmadı terlemedi , kendisiyle beraber getirdiği benim biçer döver zannettiğim ama aslında fotoğraf makinesi olan aletide pikniğe ayrı bir neşe kattı..

Peki ne olacakatı Deniz gelmeseydi? Şimdi soruyorum herkese Deniz gelmeseydi kim "Begüm huuu" diye bağırarak oynayacaktı?? Kim 894357499 oktavlık kahkahasıyla kulaklarımızı zorlayacaktı? kim benim adım ebruli şarkısını söyleyecekti? Kim 2 aylık yeğeniyle yolda telefonda konuşmaya çalışacaktı? tabi cevap yok hiç kimse...

Deniz'e tekrar teşekkürlerimizi iletiyoruz ve yeni organizasyonlar talebini gözardı etmeyeceğimizin sözünü veriyoruz... Bizi satmadığın için teşekkürler :)

0 Response to "Emekçi Deniz Kızı"

Yorum Gönder