Bilgi Haramileri


Bugünlerde blogla fazla ilgilenme şansım olmuyor. Herkes tatilde rahatlar, boş vakit bulur falan ama bizde durum biraz tam tersi oldu gibi. Neyse efendim konuya gelelim neden ilgilenemedik birinci sebep başka bir site için uğraşıyor oluşumuzdu. Yeni site açmak bilindiği gibi kolay değil, üzerinde baya uğraşılması gereken bir konu ki beni arkadaşlar pc kurdu sansalarda yeni bir site açmak, kod yazmak vs. benim hiç bi' bilgimin olmadığı demesek te (küfretcekler şimdi ondan), çok çok az bilgimin olduğu bi konu. Bu sebeple ayrı hostta ve domain'de en kolay yapılabilecek sistem olan wordpress ile sitemizi daha doğrusu weblog'umuzu resmi olarak açmış bulunuyoruz.

Bilenler bilir en eski blogumdan buraya aktardığım Ne Bu Samimiyet'in kendi yazılarına uymayan makalelerim, film yazılarım vs.ler vardı. Bu yazıları hem burayı rahatlatmak hem de diğer siteye daha uygun olduğu için diğer siteye aktardım. Çok yakın bir zamanda da anasayfadaki bu yazı linklerini kaldırcam inş. Bu eski postlarımı takip eden (örneğin kısa animasyonlarımın müdavim yorumcusu Çakma Japon :D) bloggerları artık diğer siteden takip etmeye davet ediyorum :D.

Peki bu yeni sitemiz nasıl bi' site, neye hizmet edecek, neler yazılacak?

Açıkçası bunu tam olarak oturup tartışmadık ama genelde eleştiri ve bilgi yazılarının ağırlıklı olacağı bi' site olacak. Gündem'deki konulardan, Sinema eleştirilerinden, Meeemed'imizin yardımıyla dini yazılardan :D. vs. konulardan oluşan hoş ve açıkçası konu olarak bir çok siteye benzese de yazıları ile diğerlerinden ayrılan bir site olması tek amacımız.

Siteyi bir haftada elimden geldiğince düzene sokmaya, görünümüne, biçimine şekil vermeye (herkesin yardımıyla) çalıştım. Umarım uzun soluklu, farklı bir weblog olur. Diğer webloglardan ayrı bir konumu, duruşu olur.

Ayrıca buradan destekleyen herkese teşekkür ederim.

Bak neredeyse link vermeyi unutuyorduk :D.