Dexter İnmese, heeee!

Okuyacağınız metin ağır, hatta bayaa ağır küfürler içermektedir.


3rh4nb1'in bağlantısı 1 mb, sleepless'ın ki 8 mb'dir. Erhan çoook önceden başladığı halde dexter'ı hala indirememiş dert yanmaktadır.



sleepless: ben izliyim en iiisi ya :D
*benimki biterken seninki iner
*bitiş yazılarına senin baslangıc yazıları denk gelir :D

3rh4nb1:
*:D:D:D:D:D
*9. bölümde indirmeden link verirsem adam değilim zatne yaptım bi hata yetmezmiş gibi altyazıyı da yetiştirdim kıvrandırmak vardı benimki inene kadar
*:P

sleepless:
*:D
*aahhaha
*olum rahat ol gece izliycem zaten
*ama istesem suanda izlerim yani benim elimde :D
*a.q. seytan dio git amerikaya

3rh4nb1:
*olm o değil moralim bozuldu a.q.

sleepless:
*canlı izle a.q.
*setine git D
*:D
*git hatta bi rol kap orda
*:D

3rh4nb1:
*ben onu sana sölemeden önce başlattım gittim yemek yedim muhabbet ettim geldim seni gördüm konuştuk falan
*olaya bak
*:D

sleepless:
*türk katil olarak 5. sezonda piyasaya cık
*atletle insanları öldür :D

3rh4nb1:
*ahahahahahahahha
*yok uğrlu mavi çizgili kazağım var onunla gideyim ama
*orası sıcak memleket
*senin e tişörtü
*giyeyim

sleepless:
*:D
*ahahha
*ben saplar formasıyla gidicem
*:D
*saplayıp öldürücem
*:D

3rh4nb1:
*:D:D:DD:D:D:D:
*ama bu sefer dexter bir kişiyle değil bi sk'yla kapışcak
*takımla
*sıkıntı büyük olcak
*:P
*aslında bi' dahaki sezon öle olsa süper olur
*:D:D

sleepless:
*dimi bende şimdi onu düşündüm
*mesela birisiyle kapıssa ama
*megerse ikiz kardesi varmıs
*mesela lavugu kesse geceden
*sabah bi kalksa lavuk yine piyasada işe gelmiş :)

3rh4nb1:
*aynen aynen ya da bi' katiller kulübü gibi bi' şey bunun farkına varsa dexter'ın

sleepless:
*bunu davet etseler
*kabul etmese
*sora hepsi peşine düşse
*ananı sikicez die :D

3rh4nb1:
*aynen aynen

sleepless:
*bagararak arkadasında kossasalar
*amına koruz laaaaaaaaaan
*:D

3rh4nb1:
*ahahahahahahahhahahahahahahahahha
*lazut gelllldiiiiiii
*ahahahahahahhaha

sleepless:
*evinin önüne gelip delikanlıysan cık orospu cocugu die bagırsalar :D

3rh4nb1:
*araba yan yana geldiklerinde kırmızıda camı aç camı, camı aç amuğa koduğum diye işaret yapsa
*yandaki
*falan

sleepless:
*:D
*maç yapsalar
*dextera sert girse
*bitanesi
*sora dexter adam cagırsa
*rita falan gelseler
*:D
*yada 10 sene sora olsa

3rh4nb1:
*ahahahahahahhahahahahahahahhahahahaha

sleepless:
*bi anda
*cody büyüse
*katil olsa
*tam dexterı kesicekken
*eli taş olsa
*babaya el kalkmaz hesabı :D:D

3rh4nb1:
*aahahhahaha
*yok maçı cody yapsa
*kavga yapıp babalarını çağırsalar

sleepless:
*:D

3rh4nb1:
*rita komşular flaan birbirine girse önce
*sonra silahlar çekilse falan
*adana adliyesine gelseler
*:P

sleepless:
*yada dexterın kız kardesi evlense
*dexter dügünde kasap havası oynasa :D
*ahahhaha

3rh4nb1:
*ahahahahahahhaha

sleepless:
*miami kasabı hesabı
*:D